vineri, 26 octombrie 2012

Bianca Dragusanu, despre partenerul ei de la "Dansez pentru tine": "Simt ca e foarte emotionat in prezenta mea"



 Bianca Dragusanu, despre partenerul ei de la "Dansez pentru tine": "Simt ca e foarte emotionat in prezenta mea"
Bianca Dragusanu lupta pentru visul partenerului ei, Vasile Soldea, in cel de-al XIII-lea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine".
Cat de greu ti se pare dansul, dupa primele repetitii? Cate ore repetati zilnic, tu si partenerul tau?

E mai greu decat ma asteptam. Repetam cat este nevoie pentru a ne atinge obiectivele stabilite in acea zi.

Vanatai aveti deja?


Avem din plin. Vanataile ca vanataile, dar febra musculara le intrece pe toate. 
Ai avut parte de accidentari?

Inca nu, fac tot posibilul sa evit asta, pentru a reusi sa am rezultate de care sa ma bucur si eu.

Ce faci seara, cand ajungi acasa, pentru a scapa de oboseala? 

Masaj in fiecare zi, am un masor personal. Incerc sa nu exagerez cu medicamentele. Cel mai bun medicament e faptul ca atunci cand inchid ochii am o statisfactie deplina ca am incheiat ziua asa cum mi-am dorit.

Cum iti recuperezi energia si cum te pregatesti pentru o noua zi grea? Ti-ai schimbat regimul alimentar de cand ai inceput repetitiile la "Dansez pentru tine"?
Energia o recuperez la micul dejun, pe care il mananc cu cea mai mare pofta din lume. In ultima perioada am inclus in meniul meu si ciocolata neagra, pe care o port mereu in geanta.

Care crezi ca sunt punctele slabe, la care mai trebuie sa lucrati tu si partenerul tau? Dar punctele forte?


Slabe: avem amandoi de invatat, dar cu siguranta vom cladi una dintre cele mai frumoase echipe. Avantajul e ca ne intelegem foarte bine, incepem sa fim pe aceeasi lungime de unda, iar in momentul de fata am senzatia ca-l cunosc de-o viata. Din punctul meu de vedere, dansul e ca mersul in viata. Ca sa mergi, ai nevoie de pasi marunti. Mai cazi, te ridici si uite-asa inveti sa mergi! 

De care dintre stilurile de dans ti-e frica?

In momentul de fata, totul este foarte solicitant. E o incarcatura fizica si psihica enorma, nu pot face diferenta intre dansuri, toate mi se par la fel de dificile.

Simti ca nu va ies anumite prize pentru ca partenerului ii e jena?

Da, simt ca e foarte emotionat in prezenta mea.

A fost vreun moment in care ai simtit ca n-o sa poti duce greul, din cauza oboselii? 

E prea devreme pentru asta si, oricum, nu am venit aici cu gandul sa renunt. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu