vineri, 26 octombrie 2012

Cele mai mari ghinioane ale vedetelor. Afla cum a cazut Amalia Enache de la doi metri inaltime intr-o pivnita

Cum si bogatii plang cateodata, si vedetele, pe care suntem de cele mai multe ori obisnuiti sa le vedem stralucind in lumina reflectoarelor, au avut parte in viata de ghinioane.
Cum la ProTv urmeaza sa inceapa pe 26 octombrie cel de-al XIII-lea sezon al emisiunii Dansez pentru tine, vedetele isi marturisesc ghinioanele de care au avut parte si transmit incurajarile lor celor care intra in ringul visurilor de la ProTv.


Amalia Enache, prezentatoarea Stirilor noptii de la ProTv a cazut de curand in gol de la doi metri. “Intr-o fractiune de secunda totul a devenit sinistru, am cazut intr-un hau adanc, in intuneric. O cazatura de fapt de mare violenta, de la doi metri inaltime, intr-o pivnita ce ramasese descoperita”, isi aminteste Amalia.

Pentru Andreea Marinescu, una dintre colegele de pupitru ale lui Mihai Dedu la stirile ProTv de la ora 7:00, cel mai ghinionist moment a avut loc cand se afla la serviciu. “Eram la Tecuci, intr-o zona in care venise viitura. Abia am reusit sa intram in direct, din cauza plafonului de nori care era foarte jos. Dupa onoapte in care am ramas fara curent, am pazit masinile sa nu fie luate de viitura, ne-am trezit ca ni s-a stricat camera de luat vederi”, povesteste stirista.

Raluca Arvat
 a fost urmarita de ghinion chiar atunci cand a participat la Dansez pentru tine, chiar in primul sezon al mult indragitului show. “Din cauza emotiilor si a oboselii am facut pentru prima data in viata o cadere de calciu, din cauza careia am avut crampe musculare si ameteli si n-am mai putut dansa”, dezvaluie Raluca. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu