vineri, 26 octombrie 2012

Concurentul de la "Dansez pentru tine" mai tare ca Chuck Norris: "Nu am avut parte de accidentari. Accidentarile vor avea parte de Max Dragomir" :)


Concurentul de la "Dansez pentru tine" mai tare ca Chuck Norris: "Nu am avut parte de accidentari. Accidentarile vor avea parte de Max Dragomir" :)Daniel Max Dragomir participa la cel de-al XIII-lea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine" alaturi de Diana Pop.
Cat de greu ti se pare dansul, de la 1 la 10, dupa primele repetitii? Cate ore repetati zilnic, tu si partenera ta?

Acum, dupa primele repetitii o sa spun 10. Cine spune mai putin de 10, minte sau nu munceste 100%. Eu iau totul in serios si pana sa ma "chinuiasca" partenera si coregrafa, ma "chinuiesc" eu pe mine. Vreau ca totul sa iasa perfect. Pentru asta muncim de dimineata pana seara.

Cum stai cu inventarul de vanatai? Dar cu febra musculara?

Vanatai inca nu am. Dar febra musculara este la ea acasa. Cred ca acum as putea scrie o carte despre febra musculara. Dar nici asta nu pot sa fac, pentru ca inca ma dor toti muschii. :)

Ai avut parte de accidentari?

Nu am avut parte de accidentari. Cu siguranta, cat va dura aceasta emisiune, accidentarile vor avea parte de Daniel Max Dragomir. :)

Ce faci seara, cand ajungi acasa, pentru a scapa de oboseala? Bai fierbinti, masaje? Iei aspirina sau calmante, daca simti dureri? 


In prima editie, o sa vedeti de ce sunt acum atat de epuizat. O sa fie o coregrafie spectaculoasa. Deja aspirina efervescenta nu-si mai face efectul. Masajul de relaxare mai alina durerile, dar nu ma scapa de ele. Cand ajung acasa, imi doresc doar sa dorm si in fiecare seara imi doresc ca dimineata sa ma trezesc fara febra musculara.

Cum iti recuperezi energia? Iei vitamine? Ti-ai schimbat regimul alimentar de cand ai inceput repetitiile la "Dansez pentru tine"?

Incep fiecare zi zambind. Am si motive. Doar gandul ca ajung la Buftea, la Studiourile MediaPro si ca-mi intalnesc partenera si coregrafa zambind, imi da foarte multa energie. Dupa care incep sa-mi iau doza zilnica de vitamine si proteine.

Suferi de vreo afectiune care ti-ar putea face probleme ori ai facut vreo operatie si ti-e teama sa nu te accidentezi tot in zona respectiva? 

Nu am absolut nicio problema medicala. Si nu am avut niciodata. Chiar daca am dureri musculare, trag si mai mult de mine. Asta e firea mea. Trag de mine pana la epuizare. Cred ca zodia e de vina. Sunt, totusi, Taur.

Care crezi ca sunt punctele slabe, la care mai trebuie sa lucrati tu si partenera ta, pentru a le "indrepta"? Dar punctele forte? 

Punctul slab pe care eu si partenera mea il avem momentan este ca inca nu ne cunoastem foarte bine. Inca nu ne coordonam la prize si la intentii. Dar avem timpul necesar, pana la prima editie, sa ne cunoastem unul pe celalalt si sa devenim o pereche inchegata. Deja dupa cateva repetitii am reusit sa ne intelegem mult mai bine. Punctul forte este ca amandoi ne dorim foarte mult sa castigam acest concurs si suntem gata sa facem toate eforturile pentru a ne atinge obiectivul.

De care dintre stilurile de dans ti-e frica? 

Inainte sa incep un alt stil de dans, ma documentez foarte mult. Nu intru niciodata in sala de repetitii fara sa stiu ce urmeaza sa fac. Astfel, e greu sa mai simti frica.

Care dintre dansuri ti se pare cel mai usor si care ar fi cel mai greu?

Nu cred ca exista vreun dans usor. Pana si freestyle-ul este greu. Desi este un stil de dans fara reguli, trebuie sa fii foarte bine pregatit sa duci la bun sfarsit o coregrafie in acest stil.

A fost vreun moment in care ai simtit ca n-o sa poti duce greul, din cauza oboselii? Sau e prea devreme pentru asta?

M-am obisnuit cu ceea ce e greu de mic. Nu ma sperie orele intregi de repetitii. De departe aceasta emisiune este cel mai dificil examen din viata mea, dar sunt pregatit sa muncesc si sa trec peste toate obstacolele. Prin dans, sper sa reusesc sa implinesc visul partenerei mele.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu