vineri, 26 octombrie 2012

Hiena, despre participarea la "Dansez pentru tine": "Este foarte frustrant. Cand am intrat in sala, am inteles ca sunt foarte ruginit"



Hiena, despre participarea la "Dansez pentru tine": "Este foarte frustrant. Cand am intrat in sala, am inteles ca sunt foarte ruginit"
Cum ti se par pana acum antrenamentele de la "Dansez pentru tine"?
Solicitante, extenuante, dar pana la urma totul se intampla dintr-un motiv. La sfarsitul zilei, cand ma uit in ochii partenerei, imi dau seama pentru ce trag.

Ce te-a facut sa accepti propunerea de a veni la "Dansez pentru tine"?
Nu sunt la prima invitatie la acest show, si de fiecare data am primit implicarea cu retinere, tocmai pentru ca necesita un volum mare de timp si energie si trebuie sa fii hotarat cand iei decizia de a te alatura. Anul acesta am implinit 13 ani de activitate, "Dansez pentru tine" este la al 13-lea sezon, baietelul meu invata sa mearga in aceeasi perioada in care eu invat sa dansez... coincidentele pot insemna nimic sau foarte multe.

Cum te simti cand stii ca toata munca pe care o vei depune este pentru binele altei persoane?
Nu pot descrie sentimentul, dar pot spune ca sunt mandru ca pot sprijini pe cineva implicandu-ma direct, trup si suflet. Fiecare gen de munca are satisfactiile ei si in general rezultatul are o valoare pecuniara bine conturata si stabilita, dar cand te implici intr-un efort cu valente umanitare, munca are un acel ceva ce nu poate fi descris, ci doar trait.

De care dintre dansuri iti este cel mai frica?
De toate si niciunul. Sunt pregatit sa invat, sa muncesc, sa invat si iar sa muncesc. Suna simplu, nu?

Esti implicat in vreun proiect muzical in acest moment?
Animal X este si va fi proiectul muzical in care voi fi tot timpul implicat. Lucram la urmatorul single si daca doriti sa fiti la curent cu ceea ce facem, cautati-ne pe Facebook. ;)

Mai stii sa dansezi ca in urma cu 13 ani?
Nu mai stiu si este foarte frustrant. Ma asteptam la asta, dar cand am intrat in sala am inteles ca sunt foarte ruginit. Am avut parte de o usoara depresie dar mi-am revenit. :) Am ales sa ma indepartez de dans si sa ma apropii de instrumente. Acum se simte asta. Cred ca zeul dansului, care mi-a suflat atata vant in vele la inceputul carierei, imi da o lectie pentru pentru abandonul de acu’ ceva vreme.

Care este numele tau intreg, in buletin? Dar starea civila?
Serban Miron Copot. Necasatorit.

Cum te-ai schimbat de cand ai devenit tatic?
Ar fi perfect sa pot fi atat de obiectiv cu mine insumi incat sa va dau un raspuns precis. Copilul te schimba si asta va poate confirma orice parinte de pe aceasta planeta. Nu poate fi descris in cuvinte (si de cele mai multe ori plictiseste auditoriul) ci trebuie trait. Da, este unul din acele lucruri care poate fi explicat numai in aceasta maniera.

Ce muzica asculta piticul? Dar de dansat a inceput sa danseze?

:) Este fan Foo Fighters, Metallica si Morcheeba. Binenteles ca danseaza, este uimitor ce efect poate avea muzica asupra unui copil. Sunt convins si stiu ca asta se intampla tuturor copiilor (doar am patru nepoti), dar nu pot sa nu ma minunez in continuare.

Ce nu ti-ai dori sa ai niciodata?
Datorii la banca. :) 

Esti pasionat de tehnologie? Fara ce gadget(uri) nu ai putea trai?
Smartphone, laptop, desktop, in general orice gadget care ma ajuta sa imi duc pana la capat treaba. Nu sunt un mare fan al retelelor de socializare, insa fac eforturi pentru a ma adapta.

Cand ai fost cel mai emotionat in viata ta?
Cand s-a nascut baietelul meu. Daca imi adresati aceasta intrebare acum cativa ani as fi stat sa ma gandesc o vreme, dar acum este cu totul alta situatie: sunt tatic.

Cum te-a schimbat succesul?

Hmmm, este un subiect destul de stufos, tinand cont mai ales de faptul ca am inceput cariera de artist la o varsta la care inca eram in plin proces de formare a mea ca individ, si imi este practic imposibil sa fiu atat de detasat de persoana mea incat sa va dau un raspuns precis. Cert este ca expunerea te afecteaza, insa ultimii ani de penumbra au fost bineveniti. Am gasit echilibrul necesar incat sa fiu pregatit sa imi intemeiez o familie.

Daca ar fi sa-i ceri iertare cuiva... cine ar fi acea persoana si ce i-ai spune?
Nu exista persoana care sa nu aiba regrete, important este sa invatam din greseli. Iertarea se dobandeste prin fapte si simtiri nu prin declaratii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu