vineri, 26 octombrie 2012

Nicoleta Luciu se lauda ca are o forma fizica foarte buna. Repetitiile de la "Dansez pentru tine", floare la ureche: "Nu mi se pare greu"


Nicoleta Luciu se lauda ca are o forma fizica foarte buna. Repetitiile de la "Dansez pentru tine", floare la ureche: "Nu mi se pare greu"Nicoleta Luciu este partenera lui Attila Hainer in cel de-al XIII-lea sezon "Dansez pentru tine".
De la 1 la 10, cat de greu ti se pare dansul, dupa primele repetitii? Cate ore repetati zilnic, tu si partenerul tau?

Repetam in fiecare zi cate 5, 6 ore, deocamdata. Nu mi se pare greu. E greu de doar 1. :)

Cum stai cu inventarul de vanatai? Dar cu febra musculara?

Eu fac vanatai oricum, si fara sa dansez. Febra musculara inca nu am facut, poate ca ma ajuta si antrenamentele de la sala, eu aveam forma fizica si inainte sa vin la "Dansez pentru tine".

Ai avut parte de accidentari?
Pana acum nu.

Ce faci seara, cand ajungi acasa, pentru a scapa de oboseala?

Ma duc acasa si sunt ca noua pentru copiii mei. Sau ma duc direct la concerte, daca asta am planificat.

Cum iti recuperezi energia si cum te pregatesti pentru o noua zi grea? Ti-ai schimbat regimul alimentar o data cu repetitiile la "Dansez pentru tine"?

Eu oricum mananc sanatos. Mananc batoane bogate in fibre de la Redis, multe fructe, supe, ciorbe, orice nu ingrasa. Nu mi-am schimbat regimul alimentar. Un sandvis nu-ti da mai multa energie decat o banana.

Suferi de vreo afectiune care ti-ar putea face probleme?

Nu am nicio problema.

Care crezi ca sunt punctele slabe, la care mai trebuie sa lucrati tu si partenerul tau? 
Chiar daca am avea nu vi le-am spune. :)

Care dintre dansuri ti se pare cel mai usor si care ar fi cel mai greu?


Nu conteaza cat de greu sau de usor e dansul, conteaza sa ai traire, sa nu uiti pasii si sa fii pe ritm.

A fost vreun moment in care ai simtit ca n-o sa poti duce greul, din cauza oboselii? 

Cand obosesc fac o pauza de 10 minute si o iau de la capat.  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu