vineri, 26 octombrie 2012

Oana Ionita, despre partenerul ei de la "Dansez pentru tine": "I-am cerut sa ma priveasca in ochi. S-a intimidat atat de tare, incat a uitat coregrafia!"



 Oana Ionita, despre partenerul ei de la "Dansez pentru tine": "I-am cerut sa ma priveasca in ochi. S-a intimidat atat de tare, incat a uitat coregrafia!"
Oana Ionita este partenera lui Kovacs Ali Stoica in cel de-al XIII-lea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine"
De la 1 la 10, cat de greu ti se pare dansul, dupa primele repetitii? Cate ore repetati zilnic, tu si partenerul tau?

As raspunde 1, daca este sa ma gandesc la toti anii de experienta pe care ii am in spate si-as raspunde 10, daca iau in calcul implicarea la nivel muscular si psihic pe care o necesita coregrafia fiecarui stil de dans in parte. Repetem zilnic cel putin 6 ore, dupa care cad absolut extenuata. Sunt 6 ore foarte obositoare. Dupa 6 ore, corpul isi atinge limita de rezistenta.

Cum stai cu inventarul de vanatai? Dar cu febra musculara?

Din fericire, am un partener care este foarte atent sa nu ma scape din prize. In schimb, am febra musculara la fiecare centimetru din corpul meu.

Ai avut parte de accidentari?

Deocamdata am avut doar accidente de trafic. Mi-ar placea sa existe doar accidentari controlate, asa cum se intampla in dragoste. :)

Ce faci seara, cand ajungi acasa, pentru a scapa de oboseala? 

Seara ma tratez cu creme pentru febra musculara, iau vitamine si deocamdata ma multumesc cu un dus, n-am timp de bai fierbinti.

Cum iti recuperezi energia si cum te pregatesti pentru o noua zi grea? Ti-ai schimbat regimul alimentar de cand ai inceput repetitiile la "Dansez pentru tine"?

Recunosc, ma folosesc de acest concurs sa fiu cat mai mult rasfatata de cei din jur: cu masaje, cu laude sau cu mici servicii, cum ar fi: "Adu-mi telecomanda, ca sunt obosita, fa-mi si mie ceva de mancare, ca mi-e foame". Am depasit-o pe Isabel in rasfat.

Cum iti recuperezi energia si cum te pregatesti pentru o noua zi grea?

Motto-ul meu in viata este traiesc ca sa mananc, nu mananc ca sa traiesc. Este prima data in viata cand imi dau seama ca nu este momentul pentru o dieta. Mananc tot ce consider ca imi face bine si imi da energie pentru a ramane in forma.

Suferi de vreo afectiune care ti-ar putea face probleme?

Dupa nastere am ramas cu o mica problema in zona abdomenului. Se numeste diastasis recti. Ma protejez cu ajutorul unui brau creat special pentru femeile cu astfel de probleme.

Care crezi ca sunt punctele slabe, la care mai trebuie sa lucrati tu si partenerul tau?

Poate fi considerat un avantaj, dar si un dezavantaj faptul ca abordam doua stiluri total diferite de dans. Eu am lucrat toata viata pe stilul clasic, iar el street dance. Inca avem multe lucruri de descoperit si de invatat unii de la altii.
 
De care dintre stilurile de dans ti-e frica?

Sunt atrasa de toate si-mi este frica de toate in acelasi timp. Pentru ca stiu ca fiecare stil de dans este foarte dificil daca vrei sa-l faci la nivel profesionist. 

Simti ca nu va ies anumite prize pentru ca partenerului ii e jena sa te atinga?

Ali e foarte timid, iar ieri, la repetitii, i-am cerut sa ma priveasca in ochi. Consider ca atat comunicarea vizuala, cat si cea fizica sunt foarte importante pe ringul de dans pentru a transmite emotia. Ei, s-a intimidat atat de tare, incat a uitat coregrafia!

A fost vreun moment in care ai simtit ca n-o sa poti duce greul, din cauza oboselii? Sau e prea devreme pentru asta?


Din pacate, cel care duce greul in echipa noastra este tot partenerul meu, Ali. Pentru ca insist sa facem multe prize a avut febra musculara inca de la primele repetitii. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu