vineri, 26 octombrie 2012

Pavel Stratan, la repetitiile de la "Dansez pentru tine": "Cred ca febra am si la ochi. Dar vanatai, nici nu stiu sa numar pana la atata"


Pavel Stratan, la repetitiile de la "Dansez pentru tine": "Cred ca febra am si la ochi. Dar vanatai, nici nu stiu sa numar pana la atata"Pavel Stratan este partenerul Andreei Cristina Preda in cel de-al XIII-lea sezon al emisiunii "Dansez pentru tine".
De la 1 la 10, cat de greu ti se pare dansul, dupa primele repetitii? Cate ore repetati zilnic, tu si partenera ta?

Eu si partenera repetam cate 4, 5 ore pe zi. Dupa asta mai repet pana noaptea tarziu si acasa. Nu cred ca am facut in viata mea un efort mai mare decat acum, la “Dansez pentru tine”. De 12 ani merg zilnic la sala de forta cate 2 ore pe zi. Mi se parea ca acesta era cel mai greu lucru pe care il faceam. Pai acum e floare la ureche sala de forta. Cred ca e cu mult mai usor sa muncesti in sala de forta 6 ore si sa faci efort decat sa stai in sala de dans si sa te straduiesti sa faci ceea ce niciodata nu ai facut.

Cum stai cu inventarul de vanatai? Dar cu febra musculara?

Nu cred ca timp de 12 ani la sala de sport am pus in miscare atatia muschi cat am pus timp de 3 zile la sala de dans. Cred ca febra am si la ochi. Dar vanatai, nu stiu sa spun cate am, cred ca nici nu stiu sa numar pana la atata.

Ai avut parte de accidentari?

Sigur ca am avut. La una dintre prize, partenera se tinea de gatul meu, dar la un moment dat trebuia sa se indeparteze de mine. De indepartat s-a indepartat, dar a uitat sa se desprinda de gatul meu. Iar astazi, la a treia repetitie, deja la genunchiul stang am observat ca mi se schimba pielea. Abia acum simt durerile cu adevarat.

Ce faci seara, cand ajungi acasa, pentru a scapa de oboseala? Masaj, bai fierbinti?


Azi cred ca a fost prima data de cand ma tin minte cand m-am culcat la ora 16:00. Cand am ajuns acasa, nu mai aveam picioare. Am baut un Fervex si m-am culcat. Am dormit 3 ore, m-am trezit, si iar la munca. Nu ar strica si un masaj. Bine ca mi-ati dat ideea!

Te ajuta in vreun fel sotia?

Sigur ca sotia ma ajuta! Si la dans, si masaj imi va face.

Cum iti recuperezi energia si cum te pregatesti pentru o noua zi grea?

Acum mananc de doua ori mai mult si totodata slabesc de doua ori mai repede. Pentru ca efortul depus e de cel putin de 4, 5 ori mai mare.

Suferi de vreo afectiune care ti-ar putea face probleme?

Nu am avut niciodata nicio problema si sper nici sa nu am. Sigur ca ma voi pazi cat de mult voi putea.


Care crezi ca sunt punctele slabe, la care mai trebuie sa lucrati tu si partenera ta? Dar punctele forte ale echipei tale?

Nu avem puncte slabe, suntem o echipa foarte puternica si ne potrivim de minune. Atat la ambitie, cat si la rezistenta. Asa ca totul la noi e "forte". :)

De care dintre stilurile de dans ti-e frica?

Cum sa ma ingrijoreze vreun stil de dans, daca eu nu am dansat pana acum niciodata in viata, niciun stil. Cred ca din cauza asta muncesc atat de mult.

Care dintre dansuri ti se pare cel mai usor si care ar fi cel mai greu?

Indiferent care ar fi, cel la care lucrez e cel mai greu. Pentru mine stiluri usoare nu exista.

A fost vreun moment in care ai simtit ca n-o sa poti duce greul, din cauza oboselii? Sau e prea devreme pentru asta?

Nu e prea devreme. Din prima zi am simtit ca este extrem de greu si obositor si la asa efort as putea ceda in orice secunda, atat fizic, cat si psihic. Dar eu aici nu am venit sa dansez pentru "mine", eu aici am venit sa dansez pentru "tine", iar pentru tine inseamna pentru cazul umanitar, pentru coregrafa, pentru partenera, pentru public. Iar asta ma face cel mai puternic si in stare sa inving tot greul si toata oboseala!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu